Two questionnaires to explore the satisfaction of both teachers who were assigned to teach horizontal subjects and students who studied horizontal subjects remotely.

Share the article on your page

 Two questionnaires to explore the satisfaction of both teachers who were assigned to teach horizontal subjects and students who studied horizontal subjects remotely.
 
 
 

In light of the steps taken to teach horizontal subjects remotely in the second semester 2022-2023, and to evaluate this, the National Committee for Distance Education launched two questionnaires to survey the satisfaction of both teachers assigned to teach horizontal subjects and students who studied horizontal subjects remotely. To answer them before May 27, 2023
1/ A questionnaire directed to the teachers who were assigned to teach horizontal measurements in the second semester:

National Committee for Distance Education Survey on the satisfaction of professors at the University of Martyr Lakhdar in El Oued with distance education

2/ A questionnaire directed to students who studied horizontal measures in the second semester:

National Commission for Distance Higher Education Survey on the Satisfaction of Students of the University of Martyr Hama Lakhdar on Distance Learning

 
 

More articles

مذكرة تذكيرية حول آليات إيداع ملفات المشاريع ضمن برنامج التعاون الجزائري-التونسي 2025

مذكرة تذكيرية حول آليات إيداع ملفات المشاريع ضمن برنامج التعاون الجزائري-التونسي 2025 السادة والسيدات الأساتذة الباحثون، السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، في إطار متابعة الدعوة لتقديم مقترحات المشاريع البحثية المشتركة بين الجزائر وتونس لسنة 2025، يشرفنا أن نذكركم بالإجراءات المنهجية المعتمدة لعملية إيداع الملفات. وحرصًا على تسهيل العملية وضمان تسجيل مقترحاتكم بنجاح، نلفت عنايتكم إلى أن عملية التقديم تتم عبر مرحلتين إلزاميتين: المرحلة الأولى: التسجيل عبر المنصة الإلكترونية يتوجب على جميع المترشحين تقديم مقترحاتهم حصريًا عبر الاستمارة الإلكترونية الرسمية المتاحة على الرابط التالي: Envoyer le formulaire – forms – DGRSDT-DRIVE المرحلة الثانية: إرسال نسخة إلكترونية من الملف الكامل استكمالاً للخطوة الأولى،