Evaluation of training workshops related to the European programme ESAGOV at the University of Martyr Hamou Lakhdar-El Oued-

Share the article on your page

Evaluation of training workshops related to the European programme ESAGOV at the University of Martyr Hamou Lakhdar-El Oued-
 
Professor Dr. Qaddah Al-Habib, Vice-Rector of the University in charge of External Relations, chaired an evaluation meeting related to the training workshops of the European program ESAGOV on governance in the higher education and scientific research sector. The meeting was attended by the Vice-Rector of the University, Professor Dr. Boubaker Mansour, in charge of scientific research, as well as Professor Al-Aswad Abdel Halim, in charge of development and foresight, and the Secretary-General of the University, Mr. Shawqi Madallal, and a group of professors and employees of different specializations and jobs.
The attendees listened to a presentation of reports related to the results of local work formations that worked in various axes related to the institution’s project, including the field of education, scientific research, governance, relations with the economic and social environment, international openness and quality.
 Each official presented the results of the training workshops, starting with defining the basic concepts in each field, then the various indicators related to the field, to the evidence related to the work of the various groups.
[robo-gallery id=”9533″]
 
 
 
 

More articles

عرض منح دراسية من الاتحاد الروسي

  عرض منح دراسية من الاتحاد الروسي للسنة الجامعية 2026–2027 يُعلن الاتحاد الروسي عن فتح باب الترشح للاستفادة من منح دراسية برسم السنة الجامعية 2026–2027، والموجهة إلى الطلبة المسجلين في السنة الأخيرة من الماستر، الراغبين في متابعة دراسات الدكتوراه في روسيا . التخصصات المتاحة: * المعلوماتية الكمّية (الرياضيات، الإعلام الآلي) * الفيزياء الكمّية * الذكاء الاصطناعي * الأمن السيبراني * تكنولوجيا النانو * الأنظمة الذاتية * الفنون ملف الترشح الرقمي (قرص مضغوط CD): 1. استمارة الترشح (النموذج مرفق). 2. نسخة من كشف نقاط شهادة البكالوريا. 3. شهادات التسجيل/إعادة التسجيل الخاصة بالسنوات الخمس لمسار الدراسة الجامعية. 4. كشوف نقاط السنوات الأربع