Meeting to organize the feeding process for external students and employees of Wadi University

Share the article on your page

 
Meeting to organize the feeding process for external students and employees of Wadi University
 
 
 
Today, October 4, the Director of the University of Martyr Hamou Lakhdar, Professor Omar Farhati, supervised a coordination meeting to organize the catering process in the university restaurants for external students and university employees, including administrators and professors.
The meeting was attended by the Director of University Services, the Secretary General of the University, and the social partners represented by the Head of the State Office of the National Independent Union of Higher Education Employees, the Coordinator of the National Council of Higher Education Professors, University of El Oued Branch, the Coordinator of the Local Branch of University Professors, and the Coordinator of the Local Branch of the General Union of Algerian Workers, University.
During the meeting, the University President stressed the importance that the University attaches to the process of feeding external students and employees, including administrators and professors, praising the efforts made by the Director of University Services and the cadres of his directorate to improve the service aspect for students and coordinate work with the university administration so that the pedagogical and service aspects are in harmony and serve the student. The parties present intervened to enrich the meeting points and present some suggestions. The social partner also praised the fruitful work and clear effort made by the university administration, led by the University President and the Director of University Services.
The meeting resulted in regulating the process of feeding external students and university employees according to the minutes of the meeting signed by the university president and the director of university services. The process of feeding students and employees was organized according to their colleges according to the following schedule:
1) For external students:
 (Female) - Hami Masouda University Residence (Faculty of Law + Faculty of Economics)
(Female) - Sofia Bashir University Residence (Faculty of Humanities and Social Sciences + Faculty of Islamic Sciences)
(Female) - Saudi Bashir University Residence (Medical Annex + College of Natural and Life Sciences + College of Technology)
(Female) - Hadda Saleh University Residence (Faculty of Technology + Faculty of Exact Sciences + Faculty of Arts and Languages + Faculty of Natural and Life Sciences + Medical Annex)
(Males) - University Residence Moussaoui Mabrouk (Faculty of Technology + Faculty of Exact Sciences + Faculty of Arts and Languages + Faculty of Natural and Life Sciences + Medical Annex)
(Males) - Belhadi Abdelkader University Residence (Faculty of Humanities and Social Sciences + Faculty of Economics + Faculty of Law)
2) For employees (administrative and professors):
After being included in the digital platform, university employees will be distributed according to the following schedule:
(Males) – Moussaoui Mabrouk University Residence (Faculty of Technology + Faculty of Exact Sciences + Faculty of Arts and Languages + Central Administration Staff)
(Males) - Belhadi Abdelkader University Residence (Faculty of Law + Faculty of Economics + Faculty of Natural and Life Sciences + Faculty of Social and Human Sciences + Faculty of Islamic Sciences)
(Female) - Hami Masouda University Residence (Faculty of Law + Faculty of Economics + Central Administration)
(Female) - Sofia Bashir University Residence (Faculty of Humanities and Social Sciences + Faculty of Islamic Sciences)
(Female) - Saudi Bashir University Residence (College of Natural and Life Sciences + College of Technology)
(Female) - Hadda Saleh University Residence (Faculty of Arts and Languages + Faculty of Exact Sciences)


 
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 

More articles

University events
نائب مدير جامعة الوادي للبحث العلمي والتكوين يعقد اجتماعًا لخلية متابعة التكوين في المقاييس الأفقية لفائدة طلبة الدكتوراه 2025/2024

نائب مدير جامعة الوادي للبحث العلمي والتكوين يعقد اجتماعً لخلية متابعة التكوين في المقاييس الأفقية لفائدة طلبة الدكتوراه 2025/2024 في إطار دعم التكوين التكميلي وتعزيز قدرات طلبة الدكتوراه الجدد نظمت نيابة مديرية الجامعة المكلفة بالبحث العلمي والتكوين العالي في الطور الثالث والتأهيل الجامعي بجامعة الشهيد حمه لخضر يوم الاثنين 28 افريل 2025، اجتماعًا خاصًا لإنشاء خلية متابعة التكوين في المقاييس الأفقية، وذلك برئاسة نائب مدير الجامعة المكلف بالتكوين العالي والبحث العلمي البروفيسور رحومة فرحات وبحضور الأساتذة أعضاء خلية المتابعة والتكوين في المقاييس الأفقية: “التعلمية، الفلسفة، الإنجليزية، تكنولوجيا الإعلام والاتصال، أسس وتقنيات البرمجة، تطبيقات الذكاء الاصطناعي “ ويهدف هذا اللقاء إلى

University events
اجتماع تنسيقي بجامعة الوادي لضبط الترتيبات النهائية لاحتفالية عيد العمال

اجتماع تنسيقي بجامعة الوادي لضبط الترتيبات النهائية لاحتفالية عيد العمال في إطار التحضيرات المتواصلة لتنظيم احتفالية عيد العمال بجامعة الشهيد حمه لخضر عقد اليوم 26 أفريل 2025 الأمين العام للجامعة الدكتور شوقي مدلل وفق توجيهات السيد مدير الجامعة البروفيسور عمر فرحاتي اجتماعًا تنسيقيًا بحضور مدير الأنشطة الجامعية والمديرة الفرعية للوسائل ومدير الخدمات الاجتماعية، والأمناء العامين للكليات وعدد من الاساتذة ومركز السمعي البصري. حيث تم التطرق إلى الترتيبات النهائية الخاصة بتنظيم فعاليات الاحتفالية المقررة بمناسبة عيد العمال الموافق للفاتح من ماي. وخلال الاجتماع، تم التأكيد على: – ضبط برنامج الحفل وتحديد فقراته الرسمية. – التنسيق مع مختلف المصالح لضمان توفير كافة